top of page
Поиск
  • Фото автораШкола Білоцерківська

Вересневий олімпійський урок.

Сьогодні у школі відбувся „Олімпійський урок”. У спортивних залах і просто неба кожен учень мав змогу перевірити власну фізичну підготовку.

У програмі дня були: веселі старти для учнів 1-4 класів, олімпійській забіг для середньої і старшої школи, олімпійський турнір для школярів 5-8 класів, змагання з футболу для хлопців і волейболу для дівчат старших класів.

Гості свята Кириленко Ніла Романівна та Гулик Тетяна Михайлівна провели майстер-клас з айкідо для учнів 5-6 класів.

Кваша Альоша Михайлівна – професійний арбітр з футболу судила матч між 9 та 10 класами.

Лотиш А.П. розпочав турнір з шахмат та шахів.

Репортери 11 класу Костюченко Даша та Коржов Павло з”ясовували, що значить спорт у житті наших учнів? Та які враження від сьогоднішнього олімпійського уроку отримали присутні?

Даша: Сашко, ти займаєшься джиу-джитсу? Чи маєш нагороди?

Штика Олександр: Так, маю нагороди і навіть за перші місця, але щоб отримати таку нагороду потрібно наполегливо працювати.

Даша: Олеже, а ти займаєшься спортом?

Гіда Олег: Раніше займався легкою атлетикою. Але зараз, на жаль, не маю часу на заняття.

Даша: Валерія, я чула , щл ти гарно танцюєш?

Ткаченко Валерія: Так, я почала займатися, коли мені було 4 роки і досі продовжую.

Павло: Які враження від спортивного свята?

Вишневський Максим: Ми вже звикли, що це круте свято проводиться на початку вересня. Мені подобається.

Павло: Чим займалися під час „олімпійського уроку?

Воровський Денис: Я не футболіст, але сьогодні грав у футбол. Ми виграли 4:3 Мені сподобалося!

Павло: Діана, що можеш розповісти ти?

Бовгиря Діана: Ми грали у волейбол з дівчатами. Цікаво. Руки, мабуть, будуть у синцях, але настрій гарний.

Теплий вересневий день, фізичні вправи, веселе спілкування, дружні змагання подарували всім заряд оптимізму і бажання займатися спортом.

24 просмотра0 комментариев
bottom of page