top of page
Поиск
  • Фото автораШкола Білоцерківська

Театр - це розмова про життя.

25 грудня учениці 10 класу разом з вчителями: Євсеєвою Т.С., Хмельницькою І.В.,

Грузіною Н.В. відвідали Київський Театр на Подолі.

Ми стали глядачами студентської вистави "КАЇН XVIII" за твором філософської казки Шварца. Режисер придумав слоган для вистави: "Казка не для ніжних діточок" і дійсно в казковій формі висвітлюються зовсім неказкові питання: на сцені ми бачимо свавільного жорстокого короля, ядерну зброю в руках безумця, міністрів-підлабузників, хабарництво, зраду, змову, війну..... Кохання і сміх протистоять безумству, але не завжди перемагають.

На сцені - студенти, що зовсім скоро стануть дипломованими акторами. Вони молоді і прекрасні, вони співають, танцюють, сміються і плачуть. В залі були глядачі різного віку: від маленьких дітей до поважних людей похилого віку. Кожен знайшов щось цікаве для себе. Ось, наприклад, враженнями ділиться Ірина Рибитва:

Мені сподобалося дуже , я навіть не думала, що мене це так зацікавить . Актори взагалі молодці , так впевнено зіграли свої ролі , найбільше сподобалося, як вони танцювали, Серед них я впізнала акторів, які були фіналістами х-фактору. Найкращими були Каїн та принцеса Мілада. Я обов"язково ще побуваю в театрі при нагоді.

Закликаємо всіх частіше бувати в театрі!

17 просмотров0 комментариев
bottom of page