top of page
Поиск
  • Фото автораШкола Білоцерківська

Фільм "Заборонений". Враження одинадцятикласників

Вчора учні 11 класу разом з класним керівником Євсеєвою Т.С. подивилися у кінотеатрі новий український фільм "Заборонений" Він розповідає про долю видатного українського поета, дисидента, борця з тоталітаризмом Василя Стуса.

Ось деякі спроби рецензій одинадцятикласників, в яких вони висловлюють власні думки та діляться враженнями.



БОВГИРЯ ДІАНА:

Після перегляду фільму "Заборонений", ти починаєш усвідомлювати наскількі було тяжко людям, який перед ними був складний вибір: скоритися чи постати за себе і за країну. Василь Стус був одним із небагатьох, хто не міг мовчати під час несправедливості. Він говорив про те, про що міліони інших мовчали. Цей фільм не тільки біографічний, а й охоплює всеукраїнські питання. Попри легкість візуального сприйняття. "Заборонений" має дуже глибокий зміст. Його варто побачити кожному, хто вважає себе справжнім українцем і патріотом.

БАБИЧ АДРІАН:

Фільм „Заборонений” гарно передає атмосферу життя в Радянському Союзі. Найбільше сподобався актор Дмитро Ярошенко, який грав Василя Стуса. Він зміг чітко передати всю ту біль і скорботу українських поетів, які жили в радянські часи. Одним з мінусів фільму є його хронометраж. Створюється враження, що його навмисне розтягнули на півтори години аби тільки дозволити прокат у кінотеатрах. Є деяка шаблонність та певна монотонність. Окремі сцени та сюжетні лінії мені здалися досить дивними і просто зайвими. „Заборонений” – фільм, вартий перегляду, хоча б заради гри Д. Ярошенка, проте розраховувати на оригінальний та гостросюжетний твір точно не варто. Моя оцінка: 6 з 10.


КОРЖОВ ПАВЛО:

Перший раз в житті пішов в кіно на українську стрічку. Якщо чесно я гадав, що якщо щось українське, то я скоріш за все посередині фільму засну, але на мій подив, стрічка доволі непогана. Що ж, я гадаю, що українське кіномистецтво почало справді відроджуватись. До того ж ми дізнались чимало нового про життя В. Стуса, який до останніх хвилин життя боровся за Україну. Мені справді сподобалось. Всім рекомендую сходити на показ!


МІТРОФАНОВА МАРІЯ:

Я думаю, що цей фільм важкий, але там можна побачити тогочасні правила, які встановлювала влада. Василь Стус був борцем за незалежність України. Він не боявся нічого, навіть смерті. Не боявся писати вірші, за які його ув’язнили, не боявся говорити українською мовою. Він був незламним, не зрадив себе і загинув заради ідеалів.


ГНАТЮК ДМИТРО:

Мені дуже сподобався фільм. Особливо мені сподобався патріотизм та безстрашність Стуса. Коли всі мовчали, він виступав проти влади, навіть у тюрмі він продовжував писати вірші українською мовою, оголошував голодування на знак протесту. Це вражає.



ЯГОДЗІНСЬКИЙ ДАНИЛО:

Я вражений відважністю та витримкою В. Стуса. Не кожен зміг би протистояти системі. Фільм сподобався яскравим сюжетом.


Отже, показ фільму триває, Ви ще маєте можливість побачити його, отримати власне враження та підтримати український кінематограф.


28 просмотров0 комментариев
bottom of page